Haticeee1
Kizlar merhaba,
Yurt disinda yasiyorum ve izin icin esimle memlekete geldik, yarin geri donuyoruz. Bikac gun once idrar yolu iltihabindan dolayi antiboyikta aldim doktordan. Sanki gunden gune dahada kotu oluyorum. Hollandaya donunce kendi doktoruma giderim diye bekliyorum, lakin sabah fena bi karin agrisi ile uyandim. Geldigimden beride dogru durust tuvalete cikamiyorum. Kabizliktan agriyordur dedim. Bikac saattir sancim hafif artti, elim ayagim yaniyor, oturdugum yerde terliyorum, agri bacaklarima ve belime vurmaya basladi. Misafirlikte oldugum icinde kimseyi telaslandirmak istemedim. Ilik dus falanda rahatlatmiyor. Sabah 8de ucagimiz var. 😞😢 onerebileceginiz bisey varmi? Kendimi korkutmakta istemiyorum. Ayni seyleri yasayanlar varmi aramizda?
17 haftalik hamileyim