Burcu-2910 benim adet ağrım vardı, 5.hafta veya 6.haftada lekem de oldu, benim düşügüm vardı senin de var diye hatırlıyorum, ben her ihtimale karşın acile gittim, 3 ay progestan kullandim, stres yapacağına git bence canım 💜💜 bu arada cooook ama coook sevindim tekrar gebe kalmana, senle aynı dönemler gebelik beklemiştim ben de