Kubra-66 Kizlar 33 haftalik gebeyim tansiyonum 16 -9 cikiyor ve idrarda protein kacagi mevcutmus gebelik zehirlenmesi suphesi var. Basina gelen varmi nasil bi tedavi uygulaniyor