Garip bişe oldu bugün hem kan hem idrar testi verdim ayrıca gebelik testide yaptım kan değerim 2,35 çıktı yani yok. İdrar da iki ++ var onu anlayamadım gebelik testinide çantama atmıştım yan kalmış acaba bunlar dağılabiliyo mu boyası silik bi çizgi daha çıkmış bi bakar mısınız ?