Kayraninannnesi Kubra-66 ben 32+1 de çalışabilir almıştım 32 haftayı doldurduktan sonra almanız gerekiyor ya çalışır yada Çalışamaz
Huccet_5534 Kubra-66 Evet ben bugün aldim calisablir raporu istedim calisamaz raporu veririm dedi pandemiden dolayı 32.haftada veriliyormuş yoksa hak talep edemesin dedi doktorum 32 hafta 3gunluk benim
Kubra-66 Bugun vericekti bana acil hastaneye kaldirildim baska bir hastaneye .Rapor icinde gidemedim bu sebeple burdada 33+3 sun deniliyor ne yapacagimi bilemedim