Rumeysa3652 Ben her ay kan tahlillerimi değerlerimi ölçtürüyorum.Kullandıgım vitaminler btiincede ordan yazdırıyorum.Her gittiğimde bebeğinde kalp atışlarını kontrol ediyorlar.Şeker yükleme testinide özel hastaneye gitmeme ragmen doktorum saglık ocagında yaptır dedi bende orda yaptırdım.Ebem sürekli arayıp hal hatır da sorar.Hatırlatmalarda yapar.