Sedaa60 Merhaba kanamam oldugu icin progestan fitil olarak kullaniyorum 8 haftadır ama son 2 3 gündür fitil yaptığım da biraz zaman sonra ilacin bir kismi geliyor ve baya beyaz sivi akintim oluyor bu durum normal mi onceki haftalarda yoktu yeni baslati
Ftsclskn Sedaa60 Normal canım . İlacın bir kısmı çıkıyor zaten, merak etme sorun olduğundan olmuyor o. Akıntı da o ilaçtan kaynaklı oluyor . Bende kullandım bir süre çünkü ondan biliyorum 😌