lentil dıyet yapınca duzelıyomu? Farkındayım bıkac gun oncesıne kadar cok yıyodumda bıkac gundur mıde bulantım cok yıyemıyorum zaten hıcbısey ekmegı falan tamamen keserım yesıllık yerım ama kotu bısey degıl dımı aglamak ıstedım hastaneden oyle denılınce cok kotu bısey sandım