Kizlar 36+1 gunluguz ikinci hamileligim doktora kalsa 23 unde amelyat gunumdu yani 37+3 e denk geliyo bende biraz daha beklerse durmasini istedigimi 27 sinde olsun istedim buda 38+1 gune denk geliyo doktor o gune kdr beklemeyecegini ama aksi bi durum olana kadar bekleyecegini soyledi son 14 gun var sancim olcagini soylemisti buyuk ihtimalle nstde cikti suan Mide bulantim ve karnimda toparlanma hissediyorum mide tarafimda bebek bas asagi bu arada sizce daha erkenmi gelir dogum belirtisi nasil oluyo sanci akintimda cok fazla ben ilk hamileligimde yasamadim cunki sanci vs acil sezeryana alinmistim . Ara arada sancilarim oluyo bi anda gelme ihtimali olabilirmi yada nasil anlayabilirim erken dogum olabilcegini ?