Ben kayıt için gittiğimde beni önce doktora yönlendirdiler, doktor gerekli işlemleri girip hemşireye yönlendirdi beni. Eğer kan ve idrar tahlilleriniz yapılmamışsa onu da istiyor doktor. Yapılmışsa da hemşireye sonuçlarınızı verirsiniz kaydınızı yaptırırken. Ben 12. haftanın içinde gidip kayıt oldum. Telefonla aradığımda gelmeniz gerekiyor kayıt için dediler, telefonla olmuyormuş.