Cgdmgl Arkadaşlar merhaba.Bugün doktorum kasılman var dedi ve progestan adlı bir ilaç yazdı.Kullananlar deneyimi olanlar yazabilir mi?
kirpapatyasi4 Cgdmgl Zamanin aslında çok erken değil şimdi kullansan doğumun zor olmazmı sezeryan olcaksan bilemem de
Ftmakn Cgdmgl Cgdmgl canım selam ben ilk hamileliğimi öğrendiğimde ara ara kanamalarım oluyor diye vermişti doktor 4 hafta kullandım sonra kesti düşük olmaması adına vermişti 5 haftalıktı o zaman
AseLenaMom Cgdmgl Ben 33+3′ten beridir kullanıyorum 36.haftamdayım şuan bana çarşamba günü bırak dedi 37′ye giriyoruz çünküm
TugceSmile Cgdmgl Ben de kasılmam var diye 30. haftada kullanmaya başladım. 37de doktorum bıraktırdı.
Cgdmgl kirpapatyasi4 Ben de öyle düşündüm aslında.Galiba bebeğin rahme iyi tutunmasını sağlıyormuş.O zaman zorlanırım diye ben de mantık yürüttüm ama bilmiyorum.Normal doğum istiyorum.
kirpapatyasi4 Cgdmgl Birde rahimi sikiyor ve inanın normal doğumu açılmayı zorlaştırıyor bende kullandım 5.aydan sonra bıraktım erken doğum riski için şuan 36 yım sadece magnezyum kullanıyorum kasılmalar için onu bile bırakasim var
AseLenaMom kirpapatyasi4 al bendende okadar 😂 Ben nidicard kullanıyordum onunla beraber bırakıcam çarşamba günü bütünn ilaçları bırakıp doğumu beklemek istiyorum artık
Fatmakesik 35+2 deyim benimde nstde sancı çıktı ama ben bişey hissetmiyorum dün alttan muayene oldum o tetiklemiş olabilir mi moralim çok bozuk
Fatmakesik Alttan muayeneden önceki nstde bişey yoktu sancı felan sonrakinde hem kanamam oldu hem nstde sancı iki gündür hastanedeyim progestan kullanımı başlattı doktor