Hanımlar 22+5 haftalık hamileyim 19. Haftada yoğun kanamayla hastaneye yattım o zamandan beri evde yatıyorum plasentam aşağıda ve doktor erken sezaryene alabilme ihtimalleri olduğunu söylemişti şu anda yaklaşık yarım saattir 2 dk da bir belimden kasıklarıma inen çok şiddetli bir sancı var sancı girdiğinde nefes alamıyorum ve ilk sancı girdiğinde sarı sümüksü bi akıntı geldi normal midir acaba haftam daha çok erken doğum belirtisi olamaz dimi bu