Nefes34 33+5im neredeyse 2 hafta olacak aynı ağrı bende de var markete bile zor yürüyorum seke seke , belimin sağ tarafın da bıçak saplanma gibi acı var sağ bacağıma vuruyor hiç bir şey de etki etmiyor :( perşembe kontrolüm var doktora soracağım. Yatakta bile zor dönüyorum canım acıya acıya