Irmakgcgn katılıyorum yattıkça arttı artık yatmakta çözüm degil mümkün olduğunca evde durmayacağım artık ufak tekf bile olsa bir avm bir market hareket edeceğim. Eşim ailem vs cok alıştırdı resmen aylardır bulaşık makinası boşaltmıyorum eğilip kalkma diye. Bebek düşer dikkat et falan derken ztn. Bulantılar başladı hiç yapamadım. Hiçbir sıkıntımız yokken bu bebiş bizi biraz bekletti 2,5 sene kdr o yüzden müzelik gibi oturduğum yattığım yerden geçti bu haftalar 🤷🏼♀️☺️