Kızlar merhaba,
Cuma günü sezeryan doğum yaptım. Benim vücudum ödemli malesef.
Fakat doğumdan sonra olan ödemlerim neredeyse 5 katı arttı. Yediğim içtiğim herşeye dikkat etmeme rağmen hemde. Ödemim bu arada bacaklar ve ayaklarda var yürümekte zorluyor artık beni.
Benim gibi olupta buna çözüm bulan varmı, ne olur yardım edin gördükçe deliriyorum bacak ve ayaklarımı.