Merwenursaka Merhaba sevgili anneler, 26+4 um ve uzun düşüncelerden baskılardan sonra bugün biontech aşı yaptırdım. Benim gibi aşı olanlar var mı ya da aşı olup doğum yapanlar ne hissediyorsunuz düşünceleriniz nelerdir 🌼
Clementinee Merwenursaka iyi yapmışsın canım bebeğin ve sana sağlık şifa olsun İnşallah 🤍 ben 15. Haftamda oldum aşımı
Merve2697 Merwenursaka Ben hamile kalmadan covid geçirmiştim. Covid atlattıktan 3 ay sonra gebe kaldım . Şuan 30+3 üz. 1 ay önce ilk doz biontech oldum biraz halsizlik kol ağrısı oldu geçti. 2. Dozu yaptırmadım henüz
MiniMiniKus Merwenursaka Aşı olmadım 25.haftamdayım ama 2 doktorumda olmamı söyledi şimdi 3.ye de soracagım Ben daha öncesinde de aşıya karşıydım ama şuan aşırı kafam karıştı 😣 Ne yapsam bilmiyorum yaa
figen1 Merwenursaka ben 17 haftalıkkenn aşı oldum şimdide covid e yakalandım allahtan aşı olmusum rahat atlatıyorum 2.dozu da 1 ay sonra olucam inşallah şifa olsun size de.
Merwenursaka MiniMiniKus çok haklısın o kadar zor bir dönemki Allah yardımcımız olsun, bende çok kararsız bı şekilde gittim oldum
MiniMiniKus Merwenursaka Allah şifa versin Bebişleri sağlıkla kucagımıza alalım da gerisi mühim değil
Borann 24 haftalık gebeyim. İlk doz biontech oldum bugün. Uzun uzun düşündüm ve olmaya karar verdim. Covid olup daha kötü sonuçlarla karşılaşmaktansa aşı olmak şu an için en mantıklısı.
Merwenursaka Borann bende öyle düşündüm inşallah sonradan bebeklerimiz de falan bı sıkıntı olmaz, herkes Allah a emanet
Zeyze14 15 haftalıkken 1.doz biontech olmuştum. 4 gün sonra 2.dozum var. Doktorumda artık onaylandı aşıyı olmalısın dedikten sonra hiç kafa karisikligi yaşamadım. Şifa olsun diye düşünün kol ağrısı dışında bir ağrı olmamıştı bende 2.de de olmaz inşallah. Bilime güvenip verdikleri her reçeteyi kullanıyoruz sonuçta dilerim hepimize şifa olsun.
nigargrtl Merhaba hanımlar, çok kararsız kaldım ben de . 2 aylık hamileyim bugün iş yerimden aşı olmamı istediler. 3 ayı kapatıp öyle mi yapsam ?
Mrvmz Merhaba kızlar bende 12. haftamdayım doktorum olabilirsin dedi iş yerim de zorunlu kıldığı için olmak zorunda kaldım bugün sabah Sinovac aşısı oldum şimdilik hiç bir yan etkisi olmadı
betulmizrakk Mrvmz doktorunuz mu önerdi sinovac yoksa sizin tercihiniz miydi benimde kafam karışık hala takipli doktorum ikisini de olabilirsin dedi devletteki sinovac olabilirsin sadece dedi
Mrvmz @betulmizrakk Doktorum biontech ol demişti aslında ama yan etkiler konusunda biraz endişeliydim her bünyede farklı etki gösteriyor ama çevremde de hep sinovac oldukları için onu oldum bende hiç bir yan etkisi olmadı