elizanmirza
aksine sevinmeniz gereken bir şey değilmi bu? Ben 26haftamı bitirdim, 27ye geçtim hala karnım yok çok küçük. Kimse fark etmiyor 7ci aya geçtiğimi. Çok seviniyorum bu duruma. Ya bilmiyorum ama iri göbekle yürümek haraket etmek çok zor diyorlar. Yatakta dönmek bile zordur öyle ya. Çok şanslıyız bence 😇