_Hanim_ Merhaba kızlar 37 haftadayım çok ağırlaşdım ağrılarım çok oluyor karnımın altı çok acıyor oturup kalkamıyorum yürüyemiyorum karnımın altında ateş yanıyor sanki benim gibi olan kız anneleri varmı? Aynı haftada olanlar sizde durum ne?
Seliss_61 _Hanim_ aynıyım canım hele yataktan kalkmak felaket koca bir tekme yemiş gibiyim orama 😐 penguene döndüm resmen paytak paytak yürüyebiliyorum😁
Srcnannesi _Hanim_ mahvoldum hiç sorma sağ yatsam sola dönemiyorum sola yatsam sağa dönemiyorum kalça eklemlerimden içeri iğne batırıyorlar sanki çatım ayrılıyor gibi. Kasıktan elektrik çarpıyor gibi sancılar yokluyor 😩
Prenses_annesi1 _Hanim_ 37+2 yim hamileligin başindan beri ara ara gelen kasik agrilarim disinda hiç agrim olmadi 😂 sanirim kizimi sancisiz dogurucam bu gidişle