123ddd Ben de aynı haftada benzer ağrım varken nst girmiştim. Sancı çıkmadı canım. Aralıklı değil sürekli bir ağrıydı belimde ve kasıklarımda. Bu haftalarda normal sanırım. Doğum sancısını herkes anlarsın diyor. Düzenli ve aralıklı bir ağrı oluyormuş. Benim ağrıdı ağrıdı sonra geçti. Sen de takip et bakalım ne kadar devam edecek, düzenli girip çıkıyor mu 🤔