okwestt Merhaba kızlar ben son ayımda doğumdan bir kaç hafta önce saç boyatmayı düşünüyorum zararlı olduğunu biliyorum bu konuda burda sadece saç boyatıp da kötü sonuç alanları öğrenmek istiyorum onun dışında boyatma tavsiyem etmem vs yazmayın boşuna lütfen
Su123 okwestt ben 38 haftamda boyadım doktorum sorun değil bebeğe öyle her şey geçmez dedi zaten som ayımdaydım çok şükür bir şey olmadan doğurdum😍
Ilkayy okwestt 27 . Haftamdan sonra grstisten aldığım organik boyayla boyadım. 2 kere şimdide doğumda boyucam gratisin organik boyaları harika ondan alabilirsin
okwestt Su123 kuaför de mi boyattın organik boyalardan mı boyattın ben kuaför de boyatmayı düşünüyorum ve ordaki boyalarla
Elisaceren okwestt daha boyatmadım haftaya boyatmayı düşünüyorum kuaförde açık havada ama içine girmeyeceğim covidden daha cok korkuyorum boyanın zararındansa