DeryaSekban Kızlar bilimsel olarak doktorlar 16 ile 20. Hafta aralarında tekmeyi yada hareketleri hissetmeye başlayacağımızı söylüyorlar. Daha erken hisseden oldumu? Bilimsel olarak mümkün olmadığını söyleyecek olanlar hiç cevap vermeyebilir 😅😅😅😅😅
GoncaClk DeryaSekban 16+4 oldum bende ama hala hissetmiyorum sadece biraz daha ağırlaştı sanki göbeğim ara ara hissedecek gibi oluyorum ama daha yok 😂 sabırsızlıkla bekliyorum ☺️
MiniMiniKus DeryaSekban 19.haftada hissetmeye başladım şuan 25 iz aşırı hareketli oldugu için bol bol hissediyorum 2 haftadır dışarıdan bile belli oluyor videoyaya alıyorum hatta 😆
Sema2019 DeryaSekban ben 19 hafta itibariyle küçük küçük hissettim suan 20+3 uz hala hafif hissediyorm gunde 3 4 defa daha çok belirgin olmadı
Merve_0109 MiniMiniKus Ay bende 26+1 haftalık oldum özelikle geceleri hiç durmuyor ya ne zaman rahat otursam karnımın ustunde tepiniyor resmen 😂😂
MiniMiniKus Merve_0109 Benimde özellikle geceleri daha hareketli son 1 aydır ama yorgunda olsam,yürüyor da olsam, kısacası ne şekilde olursam olayım o hep oynamakta özellikle arabaya bindiğimde hiç durmuyor Şimdiden böyleyse ilerleyen haftaları düşünemiyorum 😆😆
Merve_0109 MiniMiniKus Evet anne karnında hareketli bebek doğduğunda da baya hareketli oluyormuş nasıl başka çıkacağız bilmiyorum 😂
MiniMiniKus Merve_0109 Ben ona sağlıkla doğdugu sürece her türlü yaramazlık yapabileceğini söylüyorum hep 😆 Doğmadan bizi korkutmasın da gerisi boş Çünkü anne karnında bakmak daha zormuş ben öyle düşünüyorum en azından