Kizlar özellikle son zamanlarda sırtımı yastığa bile yaslayarak otursam asiri derece bi çarpıntı oluyor. İlk gebeligimde boyle olmazdı anlamadim bukadar fazla olması normalmi? Sizde yasiyormusunuz
Asla duz yatamıyorum artik🤯 suan bile ensemden sıcak sıcak ates bastı tansiyonum düşüyor. Azıcık eğimli oturdum sırtımı yasladım diye🥲
-asiri derece de kramp ve kasık ağrısı yaşayan var mı? Magnezyum kullanayım diyorum arkadaşımda kullanıyor geçiriyor rahatlatiyormus. Doktoruma soylicem insallah verir sizlerde durum ne
-kabızlık yaşayan varmi ileri derecede
-Birde hiç kontrollerde kilosunu söylemiyorlar ya size söyleniyor mu kac kilo oluyor bu haftalarda
Ben tam 24 4 um