Kızlar doktorum 10 gün sonra gel dedi ama ben 14 gün sonraya sıra bulabildim. Ve gittiğimde 39 haftamda olucam çok zaman geçmiş olucak içim rahat etmez. Sabah erken saattegitsem sıra alabilir miyim yada sıra almadan doktorun odasına girsem bana bakar mı siz naptınız böyle durumlarda ?