Banu26es Merhaba. 75 grlık uygulanan şeker yüklemesi sonucum bu şekilde. 25. Haftamdayım. Yarın doktora gideceğim fakat merak ediyorum. Nasıl sizce ? Açlık 87 1.saat 175 2.saat 161
Elsu26 Banu26es tokluk şekeriniz yüksek çıkmış tabi doktor daha iyi bilir ama diyet yapmanız gerekecek gibi
Dmrkangamze Aynen tokluk yüksek çıkmış benim de 178 çıkmıştı. Diyetisyen ve endokrine yönlendirilebilirsiniz.