ElifDurmus Kızlar merhaba saçlarım çok dökülüyor uçları sarı olduğu için çok yıprandı 5 aylık hamileyim hani derler ya saçı kestieenin bebeği ömrü kısa olur derler hurafe olduğunu düşünüyorum ama yine de korkuyorum bi zararı olur mu
Zehra9616 ElifDurmus 4. Haftamda belimden daha assagida olan saclarimi tek makasta kestirdim hemde 3 numarayaaa 😂😂kim uydurmussa makatına çam çivi girsin 😂
rabiaegilmez Tamamen safsata gönlün rahat olsun. Boyatmak vs sakıncalı ama kestirmekte hiçbir sorun yok dinen