Herkes normal doğuracak diye birşey yok, benim gittiğim hastanede normal doğum ücreti de sezeryan ücreti de aynıydı. Yüksek tansiyonda zaten suni sancı verilince tansiyon daha da artıyor ve bu da anne ile bebek için çok tehlikeli. 41. Haftaya gelmişsiniz madem açılma yok sıkıntı var sezeryan olun. Normal doğum diye diretenleri de anlamıyorum. Bende ilk doğumumu hep normal istedim ama yüksek tansiyondan sezeryan oldum. O kadar önyargılı bakmayın sezeryana. Bazıları aylarca normal doğumun travmasını atamıyor, bazıları afedersiniz çişini tutamıyor, bazılarında çok fazla yırtılma oluyor. Normal doğum tamam güzel ama sıkıntı yaşayanlarda çok fazla. Sezeryan olunca yarım anne olmuyorsun. Önceliğiniz bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almak olsun.