Ylzz00 Merhaba Hamişlerr 30+4 haftalığım bugün randevum vardı bebeğin kafası 3 hafta ilerden gidiyormuş organlarında 1 hafta ilerde kilosu da 1.800 olmuş iri dedi başı ağaıdaymış sizin nasıldı bu haftalarda kafasının büyüklüğü aklıma takıldı🙄🙄
Gizemdmr Ylzz00 merhaba 31. Haftada gittiğimde benimde 3 hafta ileride çıkmıştı ama su toplama vs olsa ultrasonda gözükürmüş doktorum sorun yok demişti. 33. Haftada gittiğimde 1 hafta büyük çıktı sordum genetik olduğunu küçük olduğunda daha çok sorun olduğunu söyledi. Doktorunuz aksi birşey söylemediyse panik olmayın.
Ceylankumsal Ylzz00 benimde 32 de falan 3 hafta ilerdeydi dogum zamanina kadar takip edicez eger boyle devam edrse sadece normal doguma engel olur dedi korkulacak bisey degil yani. suan 10 gune dustu normal dogum icin skntı degilmis 1 hafta 10 gun. Caninı skma kotu birsey degil cok sukur
Esinytskl Ylzz00 benimde kızımın kafası 3 hafta ileri de gidiyor büyük ihtimalle genetik çünkü eşimin kafası da büyük. Doktor en fazla şapka bulamazsın kafasına dedi birde sezeryan olma ihtimalimin olduğunu söyledi.