Blueedreamssx 27 haftalık gebeyim son zamanlarda tansiyonum düştüğü içtiği bugün sağlık ocağına gittim 9/5 çıktı sürekli dinlenmem gerektiğini söylediler sizlerde böyle bir durumla karşı karşıya geldiniz mi? İlk gebeliğim artık böyle halsiz düştüm