rabiaegilmez 6+3 te doktor kontrolüm vardı ve bebek 5 haftalık duruyor dendi. Yaşayan var mı bu durumu? Daha sonra bebek haftasını yakalıyor dedi doktor ama tedirgin oldum açıkçası
yamacinannesii rabiaegilmez canım tam olarak haftasını yakalaması bazen 15. Haftalara kadar sürüyo hiç endişelenme
Zeynepp97 rabiaegilmez Benimde öyleydi merak etme 10 haftalıkken yakalamıştı hatta 3 4 gün öne bile geçmişti
rabiaegilmez yamacinannesii gerçekten mi 🥲 çok sevindim çünkü 5 haftalık deyince acaba sıkıntı mı var diye korkmuştum
yamacinannesii rabiaegilmez tabi ki daha erken ya da geç yakaladığı da oluyo bazen yakalayamıyo ama 2 haftaya kadar çok normal daha çok küçük annesi biraz büyüsün 🥰