Nslhn15 Merhaba kızlar 6 haftalık gebeyim kan ilacını ne zaman kullanmaya başlıyoduk. Yeni öğrendim devlet hastanesindeki doktor 3 ay sonra baslarsın dedi ama ilk gebeligimde sanki hemen baslamıstım. Halsizliğim uyku halim var bayada kafam karıstı
Buseli Nslhn15 bende 6 haftaligim bana hiç öyle birseyden bahsetmedi doktor d vitamini ve folik asit kullanıyorum sadece zaten doktorumdan memnun da kalmadım apar topar muayene edilip gonderildim🤦🏻♀️
Blueedreamssx Nslhn15 İlk 3 ay folik asit kullanıyor ondan sonra vitamin ve kan ilacına başlanıyor benimde düşüktü 14. Haftamda kullanmaya başladım kan ilacını şuan onun için acelesi yok yani