Pelin-1 270320 bio oil kullaniyorum 13.haftadan beri 28+6 ikizlere hamileyim karnim suan 33 haftalik gibi desem yeridir yani hic catlagim yok ve kaşintimi da engelliyor cok memnunum insallahta catlamam🤭
frambuaz 270320 kesinlikle dogal ürünler kullan her türlü catlıyor zaten karın buyuklugıne gore sadece gecıktırebılırsın bunu genetik bazıları catlamıyor, hindistan cevızı yagı sürdüm sürekli daha sonrasında bio oil yagı var catlakların rengini normal ten rengine döndürüyor en azından cırkın bır glruntu olusunu olmuyor
yasemiinorhn 270320 Frei öl çatlak yağı var bulabilirsen kullanıyorum ve çok memnunum 19 haftalık hamileyim karnım çok çıktı ama bir tane bile iz görmedim en başından beri kullanıyorum
Umbilik Kendinizi rahatlatmak için kullanın, ben lierac ve bio oil kullandım hiç çatlağım görünmüyordu, doğumdan sonra çatlağım oldu. Boşuna pehlivan gibi gezmişim dedim, keşke sırf gergin hissettiğimde sürseymişim.
Laodike 270320 düzenli değil. Gerildiği zaman palmers ve hindistan cevizi yağı sürdüm. Ama her gun değildi. 38+2 deyim hiç çatlağım yok. Ancak bence yapıyla alakalı. Karnım gevşekti bence ondan çatlamadı genişleyince.