PprensesEylul
Merhabar bebişim 38 haftalik ilk etapda normal dogum istiyordum gecen haftaki kontrolde kilosu 3400 dü doktorum 1 haftada cok guzel kilo almiş ama kalan 2 hafta icinde 3800 ve uzeri olursa normal doguma alamam iri kemikli bir bebek riske atamam sezeryan yapariz dedi.Kafam karıştı hic sezeryan düşünmemiştim Olursada epidural olmak istiyorum sizin tavsiyeleriniz nedir ? Carsamba gunu kontrol o gune kadar sancilanip olursa insallah normal olcak 🙏
Esmmaa
22 gün önce epidural sezeryan oldum yine olsa yine yaparım 👌 kesinlikle korkma. Ben hiç epidural düşünmüyodum kontrole gittiğim gün 4 cm açılmam vardı eve göndermedi doktorum ve o an beni epidurale ikna etti. Epidurale önemli olan anestecinin iyi olması. Ben çok memnun kaldım. Ameliyat esnasında acı tabiki olmuyor ama bazı durumlarda vücuduna birşey değiyormuş gibi hissediyorsun ve bebek çıktığında bana rahatlama gelmişti çıktığını anlamıştım:) bebek 5 dkda çıkıyor ama dikişler uzun sürüyor. Bence epidural düşün kesinlikle. Genel olduğunda ağrı daha çok oluyor ve ayılma vs daha zor ben odama geldiğimde ameliyatı anlattım annelere:) düşünmelisin
Erdemveannesi
Ultrasonda 4200 görünen bebegimi 3800 le normal dogurdum çatım çok müsait degildi dr um sorumluluk sana ait dedi çok şükür sağlıklı bir dogum oldu çokta kolay oldu içerde 3 dışarda 3 dikişim vardı sadece .