Pelinssoglu Sabah uyandığım andan itibaren geçmeyen bir baş ağrısı var 2 haftadır. Baş ağrısıyla ilgili neler yapıyorsunuz? 27 haftalık hamileyim
Zkygmsbtr Pelinssoglu Aynı durumdayım benimde öyle 27.haftada başladı 30 haftamız bitmek üzere ara ara yine oluyor😕
Melek3 Pelinssoglu benim geceden başlıyor gece uyanınca ağrıyor olarak uyanıyorm gün icinde sabah bir fasıl geçmiş gibi sonra tekrar baş ağrım başlıyor tansiyon dan şüpheleniyorum ben kendime geçen çok tuz tükettim o gün bugün devam ediyir
Zkygmsbtr Melek3 interneten baktım eşime dedim tansiyon ertesi günü yine aradım eşimi dedim migren olabilir 😂😂
Melek3 Zkygmsbtr 😂 bilmiyorum ben o gün tuzu öyle bir tükettim ki salatalığı bile Tuzla’dm Tuzla’dm yedm başladı ölecektim o gün halen aynı devam
Gulsumakyol Bendede 27.haftamda başladı 30 haftaligim şuan ayda birkez tuttu gece gündüz çok feciydi sabahtan başlar gecelere kadar hicbir ilaç fayda etmiyor du acile gidiyordum parol serum takiliyordu
Tlphbbbb Bende 27. Haftadayım 15 gündür geçmeyen agri var tansiyonum normal acile gittim serum taktilar size ne demişti doktor ne zaman atlattınız acaba suan acıdan kıvranıyorum