[silindi] Merhaba kızlar öncelikle tebrikler tüm gebelere. Hastanede çalışıyorum 10 bebek doğsa 8 i kız bu sene kız senesi mi?
Civcivim000 [silindi] benim gönlüm de kızdan yanaydı ama erkekmiş bizimki ama kimden duysam herkes bu sene erkek senesi diyor
Mehtap23 Benim kız ama etrafında erkek bebek daha fazla duydum😀 bence farketmiyor senenin ben olduğu😀
[silindi] Mehtap23 yok ama bazı sene full erkek olur ama bu sene kız resmen. Katta 15 oda var 10 kız neredeyse
Civcivim000 [silindi] bizim çevreye erkekler denk geliyor demek ki😅hepsi sağlıkla sıhhatle doğsun lar inşallah 🤲
Mehtap23 [silindi] hayırlısı olsun sağlıklı olsun cinsiyet önemli değil 🧿sağlıkla kuçağımıza alalım inş🤲