Snmnrtpc38 Hanımlar aranızda Ankara Şehir Hastanesine giden var mı acaba ? Genel durum hakkında bilgi verir misiniz ? Memnun musunuz acaba 🤗
Zehra9616 Snmnrtpc38 burdabbi cok dogum yapan anne yazdi ilgi alaka oda rafekatci hepsi ozel oluyomus odalarda tek kisilik suanlik genel durum 5 yildiz gibi 🤗😊
Beyzanur138 Snmnrtpc38 ben hamileliğim başından beri kontrollerime oraya gidiyorum Allah nasip ederse doğumunu da orda düşünüyorum gayet iyi memnunum 😊🙈
Nutellaaaa Snmnrtpc38 muayenesinden memnun değilim açıkçası ama doğumu orda yapicam son anda değişmezse tabi