Kızlar 39+3 oldum sabah kalktığımda kahverengi akıntımın olduğunu farkettim hemen doktorumu aradım gelmen gerekiyor dedi. İlçe de olduğun için önce devlet hastanesine gittim nst ye girdim 10 dakika da bir sancım çıktı ve 1 cm açıklık var dedi hemen kendi doktoruma geldim merkeze şimdi bekliyorum sizce bugün gelir mi. Kahverengi akıntı gelip de doğuran var mı