Mislinaaa şimdi millet saçmalama diyecek belki ama işe yaradığına bizzat şahit oldum. Kızım gece kaka yapmış uzun süre altinda kalinca pişik olmuş. Baya kötüydü. 2 3 gün pişik kremleri sürdüm geçmedi artık doktora götürecektim. Oda kortizonlu krem veriyor. Annem dedi ki kızım nişasta sür cok iyi geliyormuş. Anne dedim olur mu öyle şey o kadar krem kullandim gecmedi nişasta mi geçirecek. Yok dedi bugün dene geçmezse götürürsün doktora. Bütün gün her açtığımda sürdüm ve ertesi güne hicbirsey kalmadı. İstersen sende bi dene cnm