Zeyyyn Sevimlianne_adayi ben pepap kullanıyordum muhim olan adet gününün kaç gün sürdüğünü ve ne kadar sonra adet olduğunu doğru yazmak
Omay0707 Ben 1 yıldır aklına gelen bütün uygulamaları denedim gebelik olmadı sadece ovulssyon testi ile gebelik oldu malesef kimyasal dı
merakliblog Bende P.C. var. Period calender. İçeriği türkçe, benimkini doğru biliyor ortalama ama bu insanla alakalı
Sevimlianne_adayi Zeyyyn genellikle 4-5 gün sürüyor 6-7 gün kahverengilik 32 günde oluyorum birçok uygulamada hep aynı yumurtlamayı gösteriyor hesapldığımda
Zeyyyn Sevimlianne_adayi doğrudur o zaman ben o şekilde takip ederek hamile kaldım hiç ovulasyon testi vs yapmamıştım yumurtlama gününü değerlendirdim birde zaten o gün akıntı da değişiyor ordan doğrulunu anlardım
Meryemtolga Adeti duzensiz olan birisi icin sadece test bence dogru zamani buldurur. Gecen ay p.c. Programini Deneyerek hamile kalmayi denedim olmadi. Bu ay test alip yumurtlama zamanima bakip bide oyle deneyecegim.
Sevimlianne_adayi Meryemtolga ovulasyon testi kullandım canım adetin düzenli Benin bir dış gebelik geçirdim ondan sonra rahim filmi çekildim bir problem çıkmadı eşim de testler verdi sorun yok ama 1 senedir olmuyor
Meryemtolga Sevimlianne_adayi rabbim hayirlisini versin canim sen stres yapma zor biliyorum ama cok dusunme. Rabbim tez vakitte yuzunu guldursun insallah♥️🤲