IlaydaOrhanKopuz benim özel sigortam olduğu için özel hastaneye gidiyorum,doktorum iğneyi verirken kendi söyledi rapor çıkartacağım diye,aynı gün çıktı raporum.
Normalde özel sigorta tamamını karşılıyor zaten de,en son doktorum yıllık izinde olduğu için aile hekimime yazdırdım reçeteyi,eşimin sgksı üzerinden bakılıyorum oralarda.eczanede hiç ücret almadılar,raporlu ilaçların tamamını devlet karşılıyor diye.