Merhaba anneler ben gecen buraya yazmıştım acaba düşük ola bilirmi diye ama hamile olduğumu öğrendim ilk 1050 cıktı kanda ben olayları anlatım baktı cok küçük bir kese gördü boş gebelik ola bilir dedi 😓üzüldüm iki gün sonra kan verdim artışın güzel dedi 2450 olmuştu salı tekrar gitcem inşallah bebek vardır 😓 durumu yaşayan var mı ? Birde 11 gün kahve rengi akıntım geldi parca düştü düşük mü adetmi bilemedim 😓😓 cok garip seyler oluyor yardım edin