Edadadada ben radyoloji teknikeriyim, emar da radyasyon yoktur, bir sıkıntı olmaz merak etmeyin manyetik alanla çalışıyor çünkü. Röntgen tomografi sintigrafi nükleer tıp bölümlerinde radyasyon var o yüzden içiniz rahat olsun ben kendime de çektirdim, hamile çekimleride yapıyoruz zaten.