Merhaba 🌸 37+3 haftaligim bugün dr kontrolüm vardı nts de sancim çıkmadı dr çatı muayenesi yaptı acilmam yok rahim agzinda yumusama yokmus çatım darmış haftaya pazartesi hazırlıklı gel dedi sanırım sezeryan a alıcak kilosu da az 2800 kuvez e girer mi acaba Ve sütümün gelmesi için ne yapabilirim öncesin de hastane çantasına mama koyim demi beni çok korku sardı lütfen tecrübelerinizi yazarmisiniz 🤷🏻♀️