Sabriye Bugün bende dizlerimin üstüne düştüm sitenin bahçesinde doktora gidiyordum zaten. Ağlaya ağlaya doktora gittim biraz korktum yalnızdım.Düştüğümü söyledim doktora bebek içerde sağlam bi şekilde korunuyor dedi pek birşey olmayacağını söyledi doktorum baktı gayet iyiydi için rahat olsun.Sizinde bebeğiniz iyidir.
Basak4307 Eomrk3 ben de düşmüştüm geçen haftalarda doktoruma söyledim bi sıkıntı olmaz çok şiddetli olması lazım ve kesenin patlaması lazım bu çok zor bi durum endişelenme dedi, içini ferah tut🙏🏻
Derya433 Eomrk3 yok canım acile çıkman daha iyi değil mi benim arkadaşım öyle yaptı hemen ilgilendiler beklemeye gelmez bşe olmaz Allah un izniyle ama acaba demek yerine gidip görünmen daha iyi
Eomrk3 Derya433 Doktorumla görüştüm gelmene gerek yok dedi bikaç gün istirahat ederim inşallah bısey olmaz tesekkur ederim 😊