Sulee_ evet canım istiyorlar çünkü. Hatta benim doktorum öğledenn sonra bile olsa randevun sabahtan gel diyordu hem tahliller yapılıyor yapılacaksa. Nst işide gelmeden yanıma yaptır öyle gel diyordu. Düzenli gittiğin, doktorsa zaten kaydın7 işliyor. ☺️