@hsqldnbebeqm ama diğeri doğana kadar bizimkiler 3 yaşında olacak nerdeyse, kardeş arasında 3 yaş da az değil, aslında tam zamanı gibi, ben de tek baktığım için galiba korkuyorum, ben aşıyı ertelemiştim ama olmak üzereydim artık, ama saçımı boyadım işte çok üzüldüm bugün testi pozitif görünce😔 evet bizimkiler de bozulur haberi duyunca ama belli etmezler