Kızlar 27+1 haftalığım İdrar yanmalarım yok ama sürekli idrarım geliyor su içmesem bile geliyor ve geceleri 3 defa lavaboya çıkıyorum idrar için acaba bebek idrar torbasına baskı yaptığı için mi öyle oluyor anlamış değilim sizlerde böyle bir durumla karşılaşıyor musunuz?