BaharYentmrGlsn Benimde 33 hafta 2500 kg dedi dr 3 haftadan fazla ileride gelişiyormuş normal Doğum düşünüyorum sıkıntı olacak diye de korkuyorum hayırlısı birde ben bana verilen vitaminleri içmedim içemedim daha doğrusu miğdem kaldırmadı 4 kiloya kdr normal doğumda sıkıntı değil diye duymuştum bilgisi olan var mı ?
Ece06 BaharYentmrGlsn 4 kg ya kadar 😳 ben normal doğumu çok istiyorum fakat 3750 nin üzerine çıkarsa bilmiyorum sonuç ne olur 4 kg çok fazla bebekte bence normal Doğum için hatta 3900 dahi çok fazla bilmiyorum yinede
Oglununannesi Ece06 hiç birşey demedi valla o zaman sadece plesantam hakkında konuştuk ama 33+0 da başka dr a gittim 2600 küsür iri bebek makarna pirinç şeker tatlı tüketme meyve yeme dedi😦
cennetkokusu Ece06 Benim 28 haftalıkken 1.164 gr. idi, boyu da 37 cm. Doktor iyi demişti ama benim de baş çevresi bir hafta ileride idi o haftada.
Nazyun Ece06 27+5 de 1100 dü benim ki doktor haftasıyla uyumlu olduğunu söyledi alsa alsa 28 de 200-250 alır herhalde anca
Emiemi Ece06 muhtemelen doğru hissetmissin kesinlikle başka doktora da görün sezeryan derse. Bana 37. Haftada bebek iri 3.600 gr sezeryan ancak normal olmaz dedi. Sonra 2 farklı doktora gittim 2800 gr dedi değiştirdim doktorumu çünkü normal istiyorum
Ece06 Emiemi o da dalga mı geçmiş 3600 neredeeee 2800 nerede iyice her şeyi alışmışlar diye bizim üzerimize uyguluyorlar
Mizginilhan Ece06 canım benimde 28 +2 de 1.465 gram dedi benimde 2 hafta önden gidiyor dedi oysa karnım çok. Küçük gözüküyor anlamadım 😊
busrasahinn Ece06 bende bugün öğrendim 1368 kilosu 39 cm boyu gayet iyi herşey dedi 29 haftalık dedi 😊 bende bugün tam 28+6 yım bu arada😊