MELOMEL Selam anneler. 39+5 iz. Bebek son üç haftadır aynı kiloda çıkıyor. Doktor gelişim geriliği falan yok sadece kilo almamış dedi. Yine de aklıma takıldı bu kadar zamandır kilo almaması normal mi ? Doğcak gibi de durmuyo nişan yok sancı yok…
Buseikra34 MELOMEL kuzenim ikizlere hamileyken 2 hafta kilo almamışlardı doktor yer kalmadığı için büyüyemiyorlar bekletmenin bi anlamı yok demişti ama işte o sezeryandı belki normal olsa beklerdi
Bebegimicin1 MELOMEL benimde 2 hafta gelisim geriligi var 29. Haftandan brri 37 haftalik oldum 2 haftadirda kilosu ayni 2.300 yarin konturolum var insallah kilo almistir
Alone MELOMEL doğumu başlatmıyorlar mı ? Normalde ben sezeryanım ama gelişim geriliği(yani kilo alması durunca)3 haftaya çıkınca doğuma almışlardı sizinkini de belki suni sancı ile felan başlatırlar haftası da gelmiş aslında.
eliffmom Canım benimde bebeğim son 3 hafta 2600 de kalmıştı. 3300 olarak doğdu. Hiç belli olmaz ne olacağı 😊