Kumrukus13_ Kizlar bursa doruk hastanesinde dogum yapanlariniz varmi ne kadardi acaba. Dogum ücretinde taksit vs yapıyorlarmi. Yapanlar yardımcı olabilirlermj
Elaymutlu Kumrukus13_ merhaba Yıldırım Doruk Elif Şahin doktora gidiyorum normal doğum ve sezaryen 3.200 isteğe bağlı sezeryan olursa 4000 TL 250 TL covit testi 600 TL epidural dediler bana
Kumrukus13_ Alya_1963 sagol canm internet sitesinden yazdim ama cevap yok gidip gorusmem lazm galiba burdanda kimse cikmadi😏
AnayimBenAna_ Kumrukus13_ yani telefonla bilgi vermezler doğum ücretini diye tahmin ediyorum canım ama yine bi şansını dene istersen içinde kalmasın
Kumrukus13_ Elaymutlu ben elif hanımdan pek memnun kalmadim açıkçası 2 kere gitmiştim ona ağzından cımbızla laf alınıyor resmen. Reşat bey daha sen sormadan soyluyor anlatıyor herseyi. Bu benim hoşuma gidiyor
Elaymutlu Kumrukus13_ Reşat bey e bence bir kere gittim ama hiç memnun kalmadım çok soğuk davranıyordu ama elif hanım aşırı pozitif bir enerji ile karşıladı beni memnunum yani sırf onun için Bursa da doğum yapacağım 😍🥰💙