Zeynepp97 Selamm kızlar sleepy bio natural bebek bezi kullanan veya alacak olan var mı , memnun musunuz , Hepsiburada da bir alana bir bedava şeklinde kampanyasi varda 200 TL ye 400 tane bez alabiliyorsun kararsız kaldım alsam mı güzel midir ☺️
Pelit7 Zeynepp97 Benim bebeğim daha doğmadı stok yapmayı düşünmüyordum ama geçen 2. si 1₺ indiriminden dayanamayıp stok yaptım güzel bir ürün hem içerik açısından hem fiyat açısından tabii bebek cildi nasıl reaksiyon verir bilinmez ama aldım valla yapcak bir şey yok 1-2-3 numara ve ıslak mendil olarak stok yaptım umarım kullanır bebeğim. Şuan odası full bez dolu😂
Hilal-95 Zeynepp97 ben aldım dün ama 1 numarası çok küçük ya 2 almayı düşünüyorum bebeklerin kiloları sürekli değişiyor stokda yapmak istemıyorum bakalım minicik bsy 🙊🥰
Yagmuricenkiz Zeynepp97 kesinlikle bir numara çok almayın sleepy kalıbı çok dar. Ben sleepy nin hiç bir bezinden memnun kalmadım bu dahil. Kesin sızdırıyor. Hep sızdırdı benim ilk çocuğumda. Bir de yan lastikleri iz yapıyor. Ama içeriği çok temiz. Keşke sızdırmasaydı kullanabilseydim dediklerimden
Berraeva Zeynepp97 hem naturalini hem de bio naturali denedim kesinlikle bio natural derim memnun kaldım. Sadece tek sıkıntı 1 ve 2 numaraları aynı gibi. 1 den 2ye geçtim ama keşke 3 alsaymisim 1 ve 2 arasında hiç bir fark göremedim
Zeynepp97 Hilal-95 Bende 1 ve 2 numara alayım diye düşünüyorum ama zaten günlük 7 8 tane değiştiği için 24 günde biter 1 numara oda yeter heralde sonra 2 ye geçilir diye düşünüyorum
Hilal-95 Zeynepp97 aynen ben 1 az aldım smdı 2. Alcam 🤣 ya ama mınacıklar ne bılım ölemi olcak poposu🤦🏻♀️ Allahım el kadar yok ya bide çok güzel kokuyor🤣 dün e bebekden geldik bütün ev bebek koktu🤣
Zeynepp97 Hilal-95 Yaaa çok güzel duygular bunlar Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💙
Berraeva Hilal-95 Sakin 2 almayın 1 ve 2 aynı ben 2 paket aldım bi de gidip değiştiricem 3 alın 1 ve 2 arasında hiç bir fark yok
Hilal-95 Zeynepp97 amin canm kız günde 7 8 defa değişirmiyiz🙊🙊 abow babasının parasına s…. Durmadan desene🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Zeynepp97 Yagmuricenkiz Prima premium care almak daha iyi olur o zaman , siz hangisini kullanıyorsunuz önereceğiniz bir bez var mı
Zeynepp97 Hilal-95 Evet öyleymiş yani tabi bebekten bebeğe değişir ama genel olarak 1 ve 2 numaralı bez kullandıkları dönemde günde 7 8 defa yazıyor 😂
Hilal-95 Berraeva 1 çok kücük bi paket aldım ama 3 cok büyük olmazmıki bılemedim aynıysa 3 alayım ozmaan yorumlarda da gördüm fark yok diye
Berraeva Hilal-95 Ben hiç bir fark göremedim ilk dogdungunda 1 kullandım 2 ye gectim ama 1 le hiç fark yokmuş sıktı maalesef keşke 3 alsaydim dedim
minikcivcivim Zeynepp97 ya bende 1 numara aldım bir paket acaba küçük mu gelir korkusu oluştu aldığım yerde bayana da sorun 5 kg. kadar kullanılır diyor bende burda bekleyeyim belki fikir edinirim 🙈🙏🏼
Hilal-95 Berraeva 1 aldım bide 3 alım ozaman büyük felan gelirse alırım olmadı teşekkür ederim 1 de çok minicik zaten🙊🙊 öyle totomu olur yaaa🤣 gözümde minicik oldu bi an actım dedim buneeeee 🤣